به روز رسانی وردپرس 5.1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
به روز رسانی وردپرس 5.1
نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1402
بازدید : 295
نویسنده : خبرنامه


به روز رسانی وردپرس 5.1 یکی از بزرگترین به روز رسانی های وردپرس است. جالب است بدانید که وردپرس همیشه یک آپدیت بزرگ و به دنبال آن آپدیت های کوچک در روزهای مختلف ارائه می دهد که به آن خود اسکریپت وردپرس می گویند که قسمت کوچکی از Big Updates است. در هر مقاله آپدیت اصلی را قرار می دهیم و در مورد ویژگی های آن صحبت می کنیم و زیرشاخه های آن را می توانید در قسمت دانلود پیدا کنید و به طور خلاصه مطالب به روز رسانی های شعبه را به روز می کنیم. محمد سلحشوری. با من همراه باشید تا در مورد به روز رسانی بزرگ 5.1 و فصل های آن صحبت کنیم.

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سازماندهی و ایجاد وب سایت و وبلاگ است و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار محتوای سایت خود (متن، فیلم، عکس و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید.

تاریخچه وردپرس

وردپرس در ابتدا فقط یک پلتفرم وبلاگ نویسی رایگان بود که ویژگی های خوبی را برای وبلاگ نویسان فراهم می کرد، سپس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار متن باز (PHP) برای مدیریت محتوای وب سایت معرفی شد.

وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود. همچنین یک نسخه از PostgresKival وجود دارد، این سیستم رایگان و متن باز است.

وردپرس ادامه پروژه موفق b2 است که در سال 2003 تاسیس شد. کلمه وردپرس توسط Christian Slack یکی از دوستان مت مولنوگ (توسعه دهنده اصلی وردپرس) معرفی شد و از آن روز به بعد وردپرس با سرعت و پیشرفت بسیار به محبوب ترین و پرکاربردترین ابزار برای ایجاد وبلاگ و میزبانی سایت تبدیل شد. . .

در حال حاضر بیش از 76 میلیون وب سایت در سراسر جهان با این CMS راه اندازی شده است.

به روز رسانی های وردپرس

همانطور که قبلا ذکر شد، وردپرس یکی از سازندگان وب سایت معروف در جهان است، بسیاری از وب مسترها وب سایت ها و وبلاگ های حرفه ای را تحت این CMS ایجاد کرده اند. ما مقاله ای در مورد به روز رسانی و ویژگی های آن، اما به طور کلی اولین آپدیت برای شما ایجاد خواهیم کرد. این CMS به سال 2003 برمی گردد که اولین نسخه وردپرس یک رابط مدیریت جدید، یک قالب جدید و یک قالب سازگار با XHTML 1.1 ایجاد کرد (تصویر زیر نسخه وردپرس 1.1 است).

وردپرس 5.1

این به روز رسانی در تاریخ 21 فوریه 2019 منتشر شد، نسخه بتای آن برای اولین بار منتشر شد و تغییرات این نسخه از وردپرس که به دلیل تغییر ساده ویرایشگر و سایر تغییرات نسخه قبلی 4.9 بسیاری از وب سایت های وردپرس را به چالش کشیده بود، رفع شده است.

مزایا و ویژگی های وردپرس 5.1

TinyMCE به نسخه 4.9.2 به روز شده است.

رفع مشکلات با ویرایشگر گوتنبرگ.

ویژگی های بهبود یافته ویرایشگر قدیمی و کلاسیک

امنیت و سرعت بهبود یافته است

سرعت بالا

اولین چیزی که در مورد این ویژگی وردپرس بسیار مهم است و در هنگام نصب و همچنین هنگام کار با آن به سرعت توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. افزایش باور نکردنی سرعت در هنگام کار با آن بسیار ملموس است که برای تمامی مدیران سایت بسیار مهم و قابل توجه است. این سرعت عالی به شما امکان دسترسی سریع به ویژگی های مختلف را می دهد. تصور کنید که مقاله ای می نویسید و پس از فشار دادن دکمه انتشار مقاله شما در عرض 1 دقیقه منتشر می شود و سپس به سرعت پیام "منتشر شده" را مشاهده می کنید. البته به یاد داشته باشید که سرعت هاست شما مهم است و باید از خدمات خوب و سریع استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

گوتنبرگ ایرانی

بسیاری از مدیران سایت به دلیل وجود ویرایشگر گوتنبرگ به زبان انگلیسی راضی نیستند اما در نسخه 5.1 تیم توسعه وردپرس نسخه فارسی ویرایشگر جدید وردپرس را در وردپرس 5.1 اضافه کرد که بهانه خوبی برای استفاده از گوتنبرگ به جای وردپرس کلاسیک است. ویرایشگر. در نسخه 5.1 است که تمامی نسخه های گوتنبرگ فارسی شده و قابلیت استفاده را برای کاربران ایرانی و فارسی بهبود می بخشد.

مراجعه به منبع: https://blogten.ir/wordpress-up-5-1/  






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: